Veterinären

Nu har jag pratat med Albano och har fått en tid hos deras ortoped på fredag kl 8... Vill verkligen kolla upp varför Siri haltar.. Har ju planer på att köra agility me henne men vill se så att inget är fel... Vill inte att agilityn ska göra ngt värre.. och om det är så att hon inte får köra agility så får vi göra något annat..

Ellie följer me iaf på fredag å d känns skönt... Vill gärna ha lite sällskap å nån som kan lugna mig lite =P Känns skönt att d va hon som erbjöd sig =) Hade kännts jobbigt å behöva fråga nån å behövt tvinga me den personen så tidigt på morron =) Men Ellie vilje följa.. Kan ju va skönt för mig iaf dem söver Siri eller ge henne lugnande så har jag nån som kan ha koll på henne när jag kör hem sen =) TACK ELLIE

Har mkt jag vill skriva om men orkar inte nu... Har haft en riktigt bra dag i Viksjö även om d regna hela dagen.
Åt me mamma på Mcdonalds så imorn ska jag träna bort d me Ellie =)

Sitter å pratar me Jenn från Canada å hon har hittat låtar från Basshunter som hon vill att jag ska översätta =) haha jättesvårt å översätta men d går =) Kul iaf..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0