vet inte....

Hade riktigt kul igår... Ellie kom över vid 20 med sprit å kort från Canada =) Vi drack ett antal drinkar å spela även kort.. Kortspelet blev svårare å svårare eftesom jag blev mer å mer fnittrig! =) haha men kul hade vi å vi skratta massa... fler såna kvällar =)  Somnade strax innan 3.... Messade fram å tillbaka me amerikanen hela kvällen / natten... kommer i princip inte ihåg mkt å jag e så glad att min mobil inte sparar skickade medelanden... =) haha...  får se hur detta slutar, han vill komma förbi i veckan.... men hittils har d bara varit struntprat. så vi får se....  gjorde nog lite smått bort mig igår iaf =)

Är lite småtrött idag å känner mig fortfarande lite småsjuk... Bättre än igår men inte helt ok... Ska försöka plugga lite idag, hoppas på å skriva sista uppgiften idag eller imorn... ska även finslipa dem uppsatser jag skrivit oxå...

Nu ska jag vila lite till.. ska ta en långis me Siri vid lunch... å ikväll är d dags för Sex and the city filmen =) Hoppas på att den e bra... Jag å anna bokade sena biobiljetter så att vi skulle hinna shoppa innan men tydligen har allt stängt idag.. irriterande... men men.. blir bio iaf =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0