bra humör! =)

Vart inte så mkt bloggande igår, orkade inte =) Hela söndagen spenderades i Viksjö me mamma, hundarna å Sofie.. =) Tog en långis me Siri i skogen å d va riktigt mysigt... Perfekt väder för henne så hon tyckte d va jättekul... Sen gick vi hem till Sofie å prata massa massa skit =) Riktigt trevlig å mysig dag! Kom hem vid 20 å d va Kebbe hos oss så vi satt å åt godis å snacka =)
Satt å prata me amerikanen typ hela kvällen... Vet inte riktigt vart jag har honom, å jag känner inte att jag blir klokare ju mer jag pratar me honom heller... så vi får se... =) Trevlig å rolig e han iaf =)

Vart väckt av Helena vid 5.30 imorse... å som alla typ vet så e jag sjukt förvirrad när jag blir väckt så jag fatta ingenting... Tog några minuter innan jag ens fatta att hon va i mitt rum =) haha...
Men tydligen så hade Zodas matte ringt (f.d. dagishund) å hon kunde inte röra sig... Så hon hade ringt efter ambulans men hon visste inte vad hon skulle göra me Zoda.... Så helena gick å hämta Zoda så zoda kan va på dagis idag... Skönt för matte att hon i princip bor granne me oss.... så nu hoppas vi på att allt blir bra.. å att d inte e något allvarligt... Zoda löper ju dessutom så d blir lite extra jobb för oss eftersom hon kan klättra över alla väggar men d ska nog gå bra iaf =)

Idag e jag på grymt bra humör.... varför vet jag inte.... vart inte mkt sömn i natt eftersom jag la mig sent å vart väckt tidigt... men men... jag känner mig iaf på topp idag =) SKÖNT! Ska dessutom träna ikväll.... har gjort illa min ena axel/nacke i lördags natt tror jag... så jag kunde knappt lyfta min ena arm igår men anna massera mig så idag känns d bättre... hoppas d kommer va ännu bättre tills träningen ikväll =)

Verkar som om alla hundar har tagit sovmorgon idag =) Iofs är d många som inte kommer idag... många har ju fått sommarlov =) LYX.... men nu e d bara 2 veckor kvar till semester... Man längtar så himla mkt men samtidigt inte... Vi måste städa så sjukt mkt här innan semestern... Dem ska göra om våra golv så vi måste flytta på alla möbler =) Så vi kommer ha fullt upp hela nästa helg... men d ska bli skönt å få fina golv.. d kommer bli betydligt lättare å städa vilket kommer va så skönt... Hoppas bara dem hinner klart me allt men d ska nog inte vara några problem...
 
Ska bli så himla skönt me långhelg denna vecka, har inget direkt planerat förutom att vi ska gå på sex and the city filmen... Men jag ser framemot att bara ta d lugnt... d ska ju tydligen regna hela helgen vilket e astråkigt... hade ju hoppats på å få sola lite iaf... men men... ska nog gå till solarium eller så nästa vecka... vill bli lite brun innan tunisien så man inte lyser jämfört me alla andra bruna människor =)

Nä nu ska jag äta lite frukost!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0