Långhelg

Så va denna dag nästan slut... Va å träna efter jobbet å d kändes riktigt bra... Men när jag kom hem så vräkte jag i mig överblivna nachos å dipp från igår.. Såd va den träningen.. men om man tänker på att jag går ju promenader hela dagarna så lite duktig e man iaf.

Ikväll är vi Elton vakt åt Sofie som är i Örebro me sin familj... Han ligger just på balkongen å myser.. Han är inte speciellt jobbig å ha å göra me.. =) sofie ringde precis å d har vart en trafikolycka utanför Örebro så hon står helt still i trafkiken... får se när hon kommer å hämta elton =) men d gör inget eftersom jag tänkt ta en långis me Siri snart iaf... å han kan ju följa =)

Gammal bild på Elton och Sofie


Nu ska jag ta ut Siri å sen titta på Murder på 3:an.. gillar den serien skarpt =)

Ha d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0