Lite om allt

Så va d tisdag å man e en dag närmare helgen... E så sjukt trött så längtar till helgen mer å mer...
Ska försöka plugga idag men d känns som om d e rätt mkt på dagis idag.. men men... ska plugga massa i helgen annars... =) har inget annat planerat å jag har insett nu att jag har vart riktigt slapp me denna sista kurs... å vill gärna hinna bli klar innan semestern.... men d ska nog gå bra.. har ju några veckor till på mig =)

Satt å prata me min kompis Jenn från Canada igår.. va ett tag sen vi prata.. jag va ju där förra sommarn men jag hann knappt träffa henne tyvärr... hann mest bara me Dave = ) men hon ska köpa valp å jag blir så himla valpsugen... Vill oxå ha valp... Men vet ju vilket jobb d e så jag vill nog inte heller... D e kul me valp ett tag men d e så skönt när dem blir vuxna =) Jenn ska iaf köpa en Bernen sennen valp =) Dem e såååå söta.... Synd att hon bor så långt bort, vill ju hälsa på när hunden e valp å d lär man ju inte kunna / hinna.. Dem blir ju vuxna så snabbt =)

Prata me mamma imorse.. Moa har tydligen bitit av en tand... stackarn.. jag hoppas att d inte gör ont på henne... eftersom Moa är 13.5 så kan man ju inte söva henne för å ta bort eventuella rester... Å alla ni som har vart i kontakt me mopsen vet att man knappt kan öppna munnen på dem... dem hatar å visa tänderna.. Så mamma skulle ringa å prata me sanna å se om man kan ge henne nåt lugnande så man kan titta iaf... Vi e väldigt noga me att Moa aldrig ska få lida... men jag tror inte att d e någon fara nu... Men man blir alltid lika orolig när mamma ringer å d första hon nämner är Moa...

Blev precis utbjuden av J igen... måste komma på något bra å säga... måste i princip säga nej... Han är verkligen hur trevlig å snäll som helst men inte alls min typ... Vi hade ingen kemi alls... å jag hade hoppats att han kände d me... men tydligen inte... jobbigt..

Å ikväll ska jag å Anna gå å träna efter jobbet =) Ska bli skönt... tisdagar har blivit min nya träningsdag =) Har blivit rätt duktigt på att gå till gymmet nu tycker jag =) trodde jag skulle slacka av helt när dansaerobicsen sluta... men tydligen inte =) Ska försöka gå på torsdag oxå men vi får se vad kroppen säger =)

Nu ska jag göra mig iordning för dagens första promenad.... helena tog 2 promenader nu på morron.. jag hade räknat me å ta alla eftersom hon har trimkund idag.. men tydligen inte...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0