dålig på rubriker

Så nu har jag vart riktigt duktig å skrivit klart 2 uppsatser å skickat in dem... Nu är d bara hoppas att jag blir godkänd på dem me..  Ena va jag lite osäker på.. va så länge sen jag skrev uppsatser så jag kommer inte ihåg hur man gör riktigt... Har svårt för å formulera mig å få fram d jag tänker... men men fick iaf ihop 2 uppsatser vilket betyder att jag bara har en kvar... Ska försöka börja på den imorn.. orkade verkligen inte idag.. har fullt upp denna vecka men jag ska nog hinna.. kommer nog inte träna denna vecka.. kommer prioritera annat..

Prata massa me Sofie i tele på vägen hem idag... Hon e så rolig å hon tänker rätt.. Alltid när jag velar så känns d alltid bättre efter å ha pratat me henne.... Skönt å veta att hon e lika "dum" som jag.. haha =)  Hon tyckte iaf till om amerikanen å hon tycker jag ska leva lite.. å jag kommer nog gå efter hennes råd... Har ju lyckats boka in en dejt me amerikanen på torsdag... han e förvarnad om att jag e sjuk så om jag ångrar mig så kan jag alltid skylla på d =) men d ska nog gå bra.. bara jag som e rätt blyg men d e nog ingen fara.. =) han pratar ju så d räcker för båda =)  men lite nervös e jag men d ska nog gå bra. Ska bli kul å se va tjejerna kommer tycka om honom =)

Har haft lägenheten för mig själv hela kvällen å d har vart så himla skönt... Synd att man inte har d oftare.... Iofs kommer jag va själv en hel del i sommar å d känns så himla skönt =) Längtar till semestern...

Nu ska jag lägga mig å prata på MSN innan jag somnar..

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0