....

Nu sitter man på jobbet igen å väntar på å få gå hem... Har några få hundar kvar så d e rätt lugnt här iaf...
Är fortfarande sjuk men mår lite bättre iaf... har fortfarande riktigt feberfrossa å lite ont i huvet men d går nog över snart... hoppas jag.... tråkigt om man ska börja semestern å va sjuk.. brukar iofs alltid va sjuk så fort man får lite ledigt, e nog mkt för att jag inte kan va sjuk på jobbet eller rättare sagt jag kan inte ta ledigt för å va sjuk... Nackdelen me å va egen företagare ibland... men men.. =) 

Är fortfarande lika förvirrad när d gäller amerikanen... Vet inte varför... så fort jag pratar me honom så känns d bra men så hörs vi inte på ett tag å d blir d genast att d e nog lika bra... e nog bara himla nyfiken på honom... skumt..
Å jag brukar inte vela så här mkt... antingen så blir d nej eller ja, har aldrig vart så osäker som när d gäller denna kille... så d känns inte som om jag e tillräckligt intresserad eller tillräckligt ointresserad.. känns som om jag bara är i mitten...

Men nu ska jag forsätta me stängningen... Ska hem å plugga efter jobbet.. ska försöka få iväg iaf en av uppsatserna =) Vet inte hur jag ska hinna me alt denna vecka.... men men =)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0