=)

Jag är nog för snäll... d e därför d tog stopp... men får se vad bibis svarar =)

På tal om nåt helt annat så hade vi jättetrevligt på vår spelkväll igår... Vi spela geni, mixmax å självklart 7:an... Vi åt rabarberpaj, Rispuffskakor med marshmallows som ellie bakat (kommer inte ihåg namnet) å chips... så speciellt nytta va vi inte men d va riktigt trevligt iaf =)
Mötte upp Sofie på bussen direkt efter jobbet =) Kände inte för å ge hem efter jobbet så jag väntade in Sofie istället =) Skönt me busskort, man känner sig så mkt friare =)
Tänkte åka upp till Viksjö idag å ta en riktigt långis me Siri på görväln =) Hon har blivit rätt pigg nu så hon kommer nog tycka d e kul.... Sen ska vi upp å ta en fika hos mamma å pappa =) Trevligt trevlig...
Så himla skönt att man e så nära helgen nu, hela helgen kommer gå åt till å plugga... å plocka tvätt... hela mitt ena hörn i mitt rum e bara ren tvätt som behöver vikas... men jag har haft fullt upp dem senaste dagarna... =)

Bilder från igår =)









Nu ska jag äta ngt å hoppas på att ingen kommer sent idag..
Men d har vart riktigt lugnt på dagis idag så d e nog lugnt =)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0