Shoppingdag!

Idag har jag vart igång hela dagen å är rätt trött... Gick upp vid 7 å sen åkte jag å lämna Siri hos föräldrarna... Sen vart d SHOPPING i stan hela dagen.. så nu e man bra trött men hitta massa kul iaf =) Gjorde av me ca 500 kr å d vart ett par shorts, ett par byxor, en bolero, ett halsband å ett par örhängen =) Mkt va från rean så d blev mkt =)
Vi va å åt lunch på nr 8 på grev turegatan... Så himla gott =) rekommenderas... dem har sushi, mongoliskt å kinesisk buffe så jag åt alldelles för mkt =) Som altid å jag e fortfarande mätt =)

Va å hämta Siri lite snabbt å nu sitter jag här... Hade tänkt göra slutsatsen för min uppsats men gör nog den imorn när jag ändå ska va hemma hos mina föräldrar.. Kommer va Eltonvakt imorn så ska sola hela dagen om d är fint väder =) 

Nu ska jag packa upp mina nya kläder å sen slöa lite i soffan =)
Självklart fanns inte mina skor i min storlek idag så funderar på å beställa över internet istället... Ska kolla om man kan hitta något mer.. inte för att jag behöver ngt men ändå =) Alltid kul å titta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0