uppdatering

Har nu precis kommit hem från bio me helena.. Å vi såg step up 2 - the streets... å den va riktigt bra. Tycker om dansfilmer å den här va lättsmält å lagom.. Så den rekommenderas.. Har vart igång hela dagen idag så nu tänkte jag gå å lägga mig.. Ska in till stan å shoppa imorn me anna i stan =) Ska bli kul.. vi ska även gå å käka lunch på nr 8 vilket e en restaurang me mongolisk, kinisikt å sushi buffe =) Ska bli riktigt gott..

Siri verkar ha gjort illa sig me.. Vet inte vad hon har gjort.. Hon sprang nån meter å så lyfte hon upp sitt ena bakben å kunde inte stödja på d.. tror d va i tisdags eller nåt sånt... så jag trodde att hon bara sträck sig.. vilket jag fortfarande hoppas på.. men nu så lyfter hon upp benet mer å mer så fort hon springer lite.. men d verkar inte som om hon har ont. hon piper inte.. Hon e tyst å bara väntar på mig så att jag kan sträcka ut benet igen... hoppas inte att d e nåt fel på knät.. Kommer få så mkt skit från Bibi (uppfödaren) då å jag orkar inte ta mer skit från henne.. Ska iaf kontakta Albano på måndag, synd att man alltid vill komma i kontakt me veterinären på helger.... dem tar ju bara emot akutsamtal å d här e ju inte akut.. men ska inte oroa mig för mkt.. ska försöka iaf... hon e ju mammas lilla älskling =)

Aja nu ska jag lägga mig å försöka tänka på annat =)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0