Söndag i Viksjö =)

Har haft en riktigt bra dag i Viksjö.. Jag å mamma låg å pressa i solen men d känns fortfarande inte som om jag fått ngn färg men lite lite har jag nog fått ändå.
Jag å mamma gick sedan ner till Ica å handla middag å käka glass.. d har vart så himla varmt idag så d va riktigt gott me glass...
Sofie kom förbi några timmar å snacka lite skit å spel kort.. Alltid lika trevligt å Sofie e alltid lika rolig =) Hon kom på ett trick å skule visa att hon kunde köra grässtrån genom sitt piercinghål i naveln =) haha har t.o.m. bildbevis =)



Sen grilla vi kött å käka lite å sen spela vi självklart kort... =) som alltid. å jag kom iaf 2:A men d va lillebror som vann =)


Har haft d jättekul å skönt i Viksjö idag =) alltid lika trevligt å så skönt å bara va...

Kom hem vid 20 å gick en långis me Helena å Meya.. D e jätteskönt ute å Siri e helt slut nu.
Hon har legat å sola å myst hela dagen.. Skönt för henne å ha tillgång till tomt nu när d e så himla varmt.
Hon orkar knappt gå promenader nu så d passar henne perfekt å ligga på tomten hela dagen istället =)

Nu ska jag se filmen på 3:an =)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0