Uppdatering

Gårdagen igår va riktigt bra till slut... Åkte in till stan med Anna, Sofie, Sofia, Ellie å Helena + hundarna... D gick hur bra som helst me hundarna... Siri låg å sov under mina ben hela tiden å va så himla lugn å snäll =) D va första gången Rally va i stan men d gick hur bra som helst... Han va världens snällaste å inte alls stressad.... Men han va trött när vi kom hem... Va rätt mkt folk så d va mkt för honom å titta på =)
Träffade en gammalt dagisbarns matte... va krångligt d där lät.. men d va kul å träffa henne.. har inte sett henne sen oktober tror jag.. så d va ett tag sen... fick träffa hennes nya kille... men den jag helst vile träffa va ju hunden men hon va inte me.. vilket jag kan förstå.. hon tycker inte om folksamlingar...

Gänget


Eftersom vi hade hundarna fick vi gå i omgångar... d va så himla mkt folk så jag fick bära Siri mkt..
D e ingen som ser henne när man går i folksamlingar.. så bättre å ta d säkra före d osäkra.
Jag. Sofie å Anna åt på fish´n´chips å d va grymt gott..

Här åt vi =)


Sen tog vi en fika å satt å snacka lite... Riktigt mysigt.. Siri va grymt trött så hon somna nästan direkt =)



Men jag e riktigt stolt över min Siri.. Varje gång man gör ngt me henne så inser
man hur lätt hon e å d e så skönt att kunna ta me henne överallt utan att ens behöva oroa sig för att
hon ska va jobbig.. Hon är verkligen världens snällaste...

Jag å Siri ska in till stan idag igen... Vi ska träffa J å äta glass... Vi ska träffas vid 14 så vi får se hur d går för Siri
Hon är ju lite värmekänslig.. men d blåser rätt mkt idag så d ska nog inte va ngn fara...
Men jag kommer ha me mig kylhalsband, kylfilt å massa massa vatten =) Så d kommer nog gå bra..
Vi kommer nog ändå sitta i skuggan eftersom J bränner sig så lätt =) Siri har nog inget emot att sitta i skuggan..
Känns iaf bättre å ta me henne än å lämna henne hemma.. Hon är lite konstig just nu så jag vet inte om hon e skendräktig eller om hon mår dåligt. Ska ringa å prata me veterinär Sanna på måndag å se vad hon säger =)

Tänker inte nämna några namn men många av er vet nog vem d handlar om iaf... Dessutom vet jag att personen läser denna blogg men jag måste få skriva av mig... Har redan pratat me personen så personen vet varför jag blev irri igår..


Detta är min bikini =) Jättenöjd =)

D här blev nog mitt längsta blogginlägg på länge =) Ska nog sluta skriva nu =) hehe..
Kommer nog en uppdatering till ikväll efter jag träffat J..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0