Trött å irriterad

E så himla trött idag med världens huvudvärk.... Så jag känner att jag e väldigt lättirriterad... Dessutom är d en lång arbetsdag idag... Helenas mamma kommer hem till oss efter jobbet för å fixa fakturor och bokföring.... Känner inte alls för å sitta me sånt idag men d måste göras... Men d ska nog gå bra... d e många timmar kvar så jag mår kanske bättre senare...

E även helt orkeslös när d gäller allt idag.. vissa dagar känner man bara att jag ger upp nu å idag e en sån dag... Ibland vet jag inte varför jag ens försöker.... Vet inte ens om d e ngn ide.. men vi får se hur d hela blir... känner för å åka bort.... skönt att d snart e semester iaf... Ska bli riktigt skönt... har en vecka själv i lägenheten =) eller själv å själv... anna kommer jobba så nästan själv iaf... å sen kommer helena va i kroatien... älskar när man får lägenheten för sig själv, d händer inte alls ofta.. =) å sen veckan efter så åker vi till tunisien =) oxå riktigt skönt...

Fick förresten svar från Bibi, hon skrev "tack för svaret, då vet jag vart du står"... Vet inte alls hur jag ska tolka d där... orkar inte ens,.. får se vad hon säger när siri löper nästa gång... hade hoppats på ett bättre svar.. men men....

nu ska jag äta lite lunch å sen gå till konsum å köpa frukost för resten av veckan =)

Ha d bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0