tom å lessen

Känns varken sämre eller bättre.. Känns bara jävla hopplöst.. som om jag inte har någon rätt till någonting... men d har jag.. Ska bara luska tag i allt så jag har ren fakta när jag pratar me Bibi, skrev ihop ett riktigt långt mail till henne men jag insåg att jag vill ha mer fakta istället för mina åsikter.... Känns skönt att d e så många som redan erbjudit sin hjälp å d känns himla skönt! TACK!! 
Jag har vart så himla snäll mot Bibi så länge men d e slut me d nu... Visst jag kan fortfarande va snäll å trevlig men jag tänker inte längre hålla tyst... Är fullt medveten om att hon e livrädd att allt detta ska komma ut, jag orkar inte bry mig längre.. Kommer inte bli mkt sömn alls nu på ett tag å jag som redan ligger efter me pluggandet... men just nu orkar jag inte.. känner inte för nåt förutom att gräva ner mig.. detta kommer ta så mkt energi från mig... Men jag kan inte förlora Siri, d e iaf skön å veta.

Så imorn blir d första jag gör att ringa SKK....
Nu ska jag titta lite på tv å hoppas på iaf ngn timme sömn =)
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0