Tisdag...

Gårdagen va riktigt bra.... Vi hade jättelugnt på jobbet.... Helena trimmade en hund hela fm, skönt me lite extra pengar... Camilla som praktisera här förrut va här å hälsa på med sin dotter Yasmine å sin kille Tommy.. Yasmine har blivit stor sen vi sist träffa henne å hon e riktigt söt.. =) Camilla ska komma tillbaka till hösten...

Jag tog me mig Rally hem igår kväll så igår när d hade blivit lite svalare så tog jag, anna, Rally och Siri en långpromenad.. d va riktigt skönt väder å Rally blir så lycklig när han får springa lös =) Så himla söt.. vi ska passa honom hela helgen å vi tänkte åka in till kungsträdgården på fredag =) har aldrig vart inne i stan me honom men d ska nog inte va ngn fara =)
Satt på balkongen nästan hela kvällen igår å d va så himla skönt... =) Men jag har typ inte fått ngn färg än iaf..
Kommer nog sola massa i helgen me men vi får se =)

Hela helgen e nu fullbokad.. lördagen e väl den enda dag som fortfarane e lite oklar men d ska bli riktigt skönt me långhelg =) Känns som om d behövs.. e riktigt trött denna vecka, klarar verkligen inte av å gå upp kl 6 =) Dessutom så går d inte å sova me öppet fönster i vårt område... i natt blev jag väckt av ett gäng tjejer vid 2-tiden som stod å skrek precis utanför oss... å jag e inte speciellt lättväckt när jag väl somnat =) å efter d tog d ett tag innan jag somna om... å värre kommer d bli... för snart får alla barn sommarlov å då sitter dem på bänkarna utan för oss hela nätterna å dricker å låter... d e den största nackdelen me vårt område...

Ikväll tänkte jag å Anna gå å träna direkt efter jobbet... tänkte köra lite spinning...
Dansaerobicsen är slut för denna termin så nu får man börja simma å gå på gymmet. Jag ska iaf försöka men d kommer nog inte gå så bra... jag prioriterar alltid annat =)

D va riktigt tråkigt å öppna idag... första hunden kom strax innan halv 8... Jag är här 6.45.. å d finns inte så mkt man kan göra här på mornarna utan några hundar... nu har d iaf kommit 5 st =)
Kommer nog bli en lugn dag idag me... Bäll kommer förbi vid lunch å hälsar på =)

Dags å äte lite frukost å vänta på fler hundar =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0