Tisdag....

Dagen idag har gått riktigt fort å precis som jag trodde så hann jag inte plugga alls... Både Sofie, Ellie å Anna har vart på jobbet idag + att helena har trimmat så d fanns inte riktigt tid... men d e skönt dem dagarna som går fort... Gick till gymmet efter jobbet å d va riktigt skönt.. Känner nu i benen å i rygg.. men d e bara bra.. Kommer nog ha lite träningsvärk imorn men d e d värt...

Tog även en långis me Siri när jag kom hem.. Hon har blivit så pigg senaste dagarna å d e sååå kul.. äntligen kanske skendräktigheten e på väg över... Börja tänka att d kanske e så här glad å pigg hon skulle va om hon va kastrerad... Hoppas verkligen att jag får kastrera henne snart.. men d blir tidigast till hösten.. hoppas hoppas....

Sen satt vi å spela 7:an å Geni.. förlora på båda men d va kul ändå =)

SÅg precis att sverige vann me 2-0 mot grekland =) Grattis SVERIGE!! kollar inte direkt på matcherna men jag vill ändå ha lite koll =)

Imorn kommer världens sötaste hund till dagis å klipper klorna =) ska försöka ta ett kort på Åke så kommer ni se vad jag menar =)

Nu e d dags å sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0