Snabb genomgång av dagen!

Dagen idag har vart jättebra... va inne i stan me Siri å träffa J å d gick jättebra me Siri.. d va inte alls för varmt för henne... vi satt i gräset å åt glass å sen tog vi en promenad... riktigt trevligt även om Siri va smått uttråkad.. men d gick bra iaf...
På vägen hem åt jag å Siri på Burger King =) inte världens goaste men jag  va hungrig... =)

Jag å Helena har suttit å spela barnspel hela kvällen å lyssna på musik... Jag älskar spotify (musikprogrammet) =) d e igång hela tiden härhemma nu =) Så himla kul me all musik.. å d va riktigt kul me alla spel.. vi spela labyrint, geni och mix max.. Jag tror vi vann lika många ggr på labyrint å jag vann me 2-1 i geni å Helena utklassa mig i mix max... men d va riktigt kul.. D e så roligt me alla dessa spel som man hade när man va liten... Mina spel e från slutet av 80-talet å e ju rikitgt längesen =) men grymt kul fortfarande...

Vart en liten snabb uppdatering men kl e halv 2 å jag känner att jag borde gå å lägga mig nu =) Börjar bli småtrött å imorn ska vi hem till Annas föräldrar å fira att anna nu e utbildad undersköterska... ska bli trevligt.. ska åka å hämta bilen å så imorn me =)

men nu e d dags å sova =) GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0