Snabb fakta om mig =)

Fick den här av en kompis å d e lättast å bara lägga in den på bloggen =)

Första piercingen: Öronen när jag va 8, å sen naveln när jag va 18.
Första bästa vän: Alexander på dagis =) –
Första priset –-
Första sporten du började på:
Gymnastik
Första husdjuret: Hund Schäfern Snobben.
Första semestern: Vi va på husvagnssemester ner till Danmark när jag va liten.
Första konserten: Maroon 5–
Första kärleken:
Svårt! Första pojkvännen Nigel men första riktigt stora kärleken Dave!

Favoriter:
Filmer:
Dirty Dancing, Pretty Women–
Tvprogram:
Greys anatomy, Gilmore Girls
Musik: Lyssnar på allt.
Drink: Coca cola eller tranbär med vodka.
Sport: Fotboll
Favoritplagg: Tunika
Klädmärke: Bryr mig inte om märken. Favoritbutiken är Gina tricot 
Vad/vem du sover med:
Siri sover nästan alltid i sängen.
Skola – -
Djur:
Hund och kor =)
Bok: Många. Men GÖMDA böckerna är en favorit.


Just nu:
Äter du
Nej
Dricker du: Nej
Ska du snart lägga mig
Lyssnar du på: TV'n.  
Väntar du på: 
Att bli trött.  –
Tittar du på
Dataskärmen och Sex and the City
Har på du på dig Mjukiskläder.–

Din framtid:

Barn: Kanske i så fall högst 2.
Giftemål: Ja
Karriär: Fler hunddagis =)

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon?
Ögon
Kramar eller kyssar? Kyssar
Kortare eller längre? Längre
Snygg mage eller snygga armar? Armar
Busig eller lydig? Helt klart busig!

Har du någonsin:
Kysst en främling?
Ja
Druckit bubblor? Ja
Tappat bort glasögon/linser?Ja
Brutit ett ben? Nej
Rymt hemmifrån? Nej
Röntgats? Ja
Krossat någons hjärta? Ja –
Nobbat någon (som haft känslor för dig)?  
Ja
Gråtit när någon dött? Ja

Tror du på:
Gud:
Nej!
Mirakel: Ja
Aliens: Nej 
Magi:
Nej
Himlen:  Nej
Tomten: Nej
Sex på första träffen: Nej
Kyssas på första träffen: Ja
Änglar: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0