Sista nachokvällen

Ikväll e d sista avsnitten av Greys för säsongen vilket oxå innebär sista nachokvällen =/ tråkigt... men vi har köpt massa till ikväll så d ska bli gott... kommer sakna våra onsdagar... gillar att alla samlas en dag i veckan å pratar =) Nu får vi komma på nåt annat istället... iofs så e d snart semester å då kan man ligga på stranden hela dagarna =)

Fick äntligen svar från min handledare men fick ett lika dumt svar som alla andra ggr... han fattar fortfarande inte mitt problem så jag ger upp nu... d e bara övningsuppgifter så världen går inte under om jag inte klarar dem.. fick iaf svar på d som gällde mitt prov.. å han tycker att jag ska börja om me mitt pluggande.,, att jag ska gå tillbaka till början å börja om eftersom jag inte fattar omsättningstillgångar.. jag satt HELA förra helgen å plugga allt... jag har gått igenom allt 2 ggr eftersom jag bara suttit å vänta på svar från honom.. å sen för att jag inte klarar en sak så tycker han att jag ska börja om... denna handledare va inte den bästa.. men snart e jag förhoppningsvis klar me denna del.. nu när jag iaf fått lite hjälp... me betoning på LITE... får väl klura ut resten själv.. =)

Väldigt lugnt på jobbet idag.... än så länge... har bara 3 hundar här... men d kommer nog komma fler snart =) Idag är d vår praktikant Moa's sista dag.. lite tråkigt... kommer bli tomt här nu utan praktikant å Moa har vart riktigt duktig... D e så skönt när man får en praktikant som man e nöjd me men d e tråkigt när dem slutar... Man märker även på hundarna när dem gillar en praktikant å alla här gillar Moa.. men hon får komma å hälsa på... Så idag blir d avskedsfika igen.. =)

Nu ska jag göra lite frukost å göra lite nytta här på jobbet!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0