Så va d helg igen..

Denna helg kommer nog mest gå åt till å plugga tråkigt nog... har nu gått igenom 54 sidar av typ 70.... så d e nära.. men jag e inte vad å plugga så mkt på en gång så nu e d dags för en lunchpaus å så prommis för siri.. sen tar vi tag i resten. =) sidorna jag har kvar nu e bara massa övningar så d e bara för å träna på d jag lärt mig så d e inte så jobbigt...
Funderar på å ta en prommis ner till centrum oxå.. Anna fyller ju år snart å jag har en liten ide men den måste kollas upp... Vet att anna läser denna blogg så kan tyvärr inte skriva så mkt mer =) D ska bli en överraskning =)

Nu e d dags för lite lunch innan jag fastnar här... Hittar alltid på miljoner ursäkter till å inte plugga =)

Ha en bra dag i d tråkiga vädret.. Fast jag e iofs glad att d e mulet för då känns d bättre å sitta inne å plugga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0