Så va d hela över....

Sverige förlora igår, vilket gör att dem är ute ur fotbollsEM... Tråkigt men sant.. hade inte räknat med att dem skulle vinna EM men iaf vinna över ryssland.. Men jag måste säga att Ryssland spela mkt mkt bättre å dem hade faktiskt övertaget nästan hela matchen... Så grattis ryssland! Nu lär inte jag se mer fotboll förutom kanske finalen =) D tråkiga me förlusten e att "min" amerikan skulle färga håret blått om sverige vann, så d blir inget blått hår =( men d e nog lika bra.. skulle nog bara se fånigt ut iaf =)
Vi hade iaf jättetrevligt igår... Sofie kom å hämta upp mig så skulle vi åka å köpa thaimat... men dem har inte öppet måndag - onsdag så d blev Max istället.. vart hur mätt som helst... sen åt vi massa onyttigt till fotbollen.. 3:an hade sex and the city kväll, synd att den va samtidigt som fotbollen.. men men.. va uppe till ca 12 så idag e man trött =) men d e ju snart långhelg!!!!! Längtar verkligen...

Idag ska Rally sova hos oss =) Rally e alltid rolig å ha å göra me... Ska nog upp till Viksjö efter jobbet å ta en långis me Rally å Siri... kanske även hämta bilen men vi får se... vet inte om jag kommer behöva den... men d e lättare å hämta den imorn än å åka dit på lördag =) Så får se... långis med bad blir d iaf =) Tror både Siri å Rally kommer tycka d e jättekul!
Dessutom har ju gymmet haft stängt mkt denna vecka så d här får bli långpromenad istället... åt ju inte direkt nyttigt igår... =)

Har börjat på min ena uppsats så d känns kul..Har inte så mkt kvar på den å d e skönt.. men jag får inte en enda siffra å stämma... Satt hur länge som helst igår... Denna kurs va väldigt konstigt upplagd... Cd-skivan va mkt svårare å allt annat har vart så komplicerat.. Jag ska skriva en uppsats om dem uppgifter jag har löst.. men jag har ingen tillgång till uppgiften eftersom allt är så hemligt hela tiden... Så jag måste sitta å reda ut allt själv å jag får typ inget å stämma... så frusterande... När man gör uppgifterna så skriver man bara in förändringen å så ändrar datan allt som ska ändras... nu måste jag sitta själv å räkna ut allt å d e svårt.. Om jag inte löser d hela i helgen så ska jag maila å fråga om man kan få göra om allt eller så.... Men nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats istället för här =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0