Onödigt inlägg

Så va fredag å stängning vilket innebär städning! Gillar inte å städa men jag har redan gjort lite mer än hälften =) Så jag kommer nog inte få jobba över idag... Förhoppningsvis kommer alla hundar i tid me =)

Hör fortfarande inte hört ngt från Bibi men jag vet att hon har läst d... D e jag säker på... Men hon brukar ofta bli lite lessen å sen tar d en vecka innan hon svarar.... Så förhoppningsvis får man svar nästa vecka.. Vet inte ens vad jag vill ha för svar... Mamma tycker att jag ska ge upp, å bara låta henne para Siri.... Mamma skulle aldrig orka kämpa..
Enligt mig har jag inte ens börjat kämpa än... men vi får se...

I helgen har jag inga direkta planer förutom att jag måste verkligen plugga... Jag SKA verkligen plugga..
känner mig så lat på senaste tiden för att jag inte orkat... men d har vart så himla mkt annat.. egentligen har jag inget å va stressad över eftersom jag har 4 månader på mig innan allt ska va klart.. men jag vill va klart me alla inlämningsuppgifter innan semestern... å d e ett rimligt mål enligt mig =)

Denna dag har gått så fort å jag vet inte varför.. vi har inte haft direkt mkt hundar eller mkt å göra..
Men d e skönt me såna dagar... Nu ska jag fortsätta städa så jag blir klar så jag kan gå hem å äta =)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0