Minnen å gamla låtar =)

Idag har d vart en riktigt bra dag.. D enda tråkiga va att d va Moas sista dag.. lite tråkigt.. hon va duktig å riktigt trevligt.. så vi köpte massa plockgodis nästan 1,2 kg å spela lite kort.. Moa vann varje gång så jag antar att hon hade en riktigt bra sista dag.. Hon ville inte riktigt gå även om hon hade bråttom... D e så kul när praktikanerna trivs!

Satt å sola en timme på balkongen när jag kom hem från jobbet. d va så himla skönt =) så nu e jag riktigt pigg... Gjorde typ världens största sallad till middag men grönsaker innehåller ju mkt vatten å vätska e ju bra nu när jag solat massa... Har nog fått lite färg idag =)

Sitter å kollar igenom Spotify å hittar hur mkt gamla låtar som helst =) SÅ mkt minnen å så himla roligt!!

Kommer ni ihåg denna? den e fortfarande lika bra...
 

Nu ska jag äta min mat å sen ska vi gå en långis me hundarna innan vi ska äta onyttigt =) Kul för hundarna me... Vi kommmer ha 5 hundar härhemma idag =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0