Löning å snart semester

Idag är d äntligen löning å d känns så skönt... Ska gå å shoppa lite idag.. Hittade 2 snygga tröjor i söndags men hade då inga pengar... Hoppas verkligen att dem finns kvar idag... Får se om dem e lika snygga som jag kommer ihåg.. Ska även in till stan på söndag för å shoppa... Är verkligen på shoppinghumör men som vanligt när man har pengar så brukar man aldrig hitta ngt... tråkigt men sant.. Ska försöka övertala anna om att äta lunch på nr 8 på östermalm...
Dem har sushi, mongolisk å kinesisk buffe.... så himla gott.. Har vart sugen på att gå dit i flera månader...

Nu är d bara 3 dagar kvar till semester å jag längtar verkligen... Ska bli så himla skönt å bara ta d lugnt en månad å samtidigt få d riktigt fint i denna lokal =)

Har nu ställt in "dejten" me amerikanen på torsdag.... Enda anledningen till att jag ens tänkte tanken på att träffa honom e för att han e just amerikan... men d e inte rätt anledning å d e taskigt mot honom...

Nu ska jag gosa lite me hundarna innan d e dags för nästa promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0