Lång planering

Har börjat tänka massa på min födelsedag... Är rätt långt kvar men jag känner att jag vill fylla 23.. är nog därför jag tänkt på d massa idag... SKulle nog vilja ha en middag här eller så för kompisarna.. Fyller ju år en måndag så d får nog bli på lördagen innan... Men jag känner verkligen för en hemmafest.. men har alldelles för mkt annat å tänka på just nu... så får drömma framåt...

Har även hittat massa saker som jag vill köpa men jag kan ju önksa mig dem istället... Helena nämnde häromdagen att hon inte hade en aning om vad hon skulle ge, så nu ger jag lite förslag =)


1)  Jag vill ha högtalare till min data,.. Saknar att kunna spela musiken lite högre å jag orkar inte bränna allt på skivor för å spela i cd-spelaren.



2) En hårfön.. Vill kunna fixa mitt hår om jag känner för d.. såg även att dem säljer typ styling kit men vet inte hur bra dem funkar... men nåt åt d hållet skulle jag vilja ha =)

 

Så där har ni några förslag iaf =) Men helst av allt skulle jag vilja ha en middag härhemma... d tråkiga e att man fyller år mitt i allas semester så d e sällan folk e hemma... men nåt går säkert å fixa =)
 
Men jag ska nog gå å lägga mig nu... Vart ju en rätt tidigt morron p.g.a. allt me Zoda...

Ha d bra!
GOD NATT Å DRÖM SÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0