Komiskt!


haha jag visste d... Jag skrev i mitt inlägg att d här blev en bra dag trots allt.. tog inte mer än typ 10 minuter innan allt sket sig igen...  d e alltid så... så fort jag tycker att allt e som d ska / bra så skiter d sig på en gång... jag e så trött på all skit...
Fick äntligen svar från Bibi å Agria ersätter inte för Siri vilket innebär att nästa löp kommer hon para Siri,.. Hon har tydligen vart i kontakt me både SKK å Agria å ingen utav dem ser ett problem me å para Siri... Jag vill verkligen inte att Siri ska paras... Fattar inte hur SKK inte kan se ett problem me d hela.. Ska kontakta dem när jag har lugnat mig.. Just nu gråter jag typ så fort jag öppnar munnen... men iaf.. Bibi gav mig några valmöjligheter:

De alternativ som du har just nu är följande:



·1.     Lämna tillbaka Siri till mig. Då slipper du alla bekymmer med en, som du skriver, sjuk hund.


Skulle ALDRIG lämna Siri till Bibi. ALDRIG! Skulle heller avliva henne då för då vet jag att hon skulle ha d bättre!

·2.     Fortsätt att ha henne som fodervärd. Då är du skyldig att inte kastrera henne innan jag tagit två valpkullar eller tills hon fyller fem år.


Det lutar ju mest åt detta val men även d tar emot eftersom jag inte vill att Siri ska avlas på,

·3.     Köp hunden av mig som sällskapshund. Det erbjudna priset är 7 000 kronor och jag kommer att lägga avelsförbud på henne.


Önskar verkligen att jag hade råd me detta, men 7000 e alldelles för mkt... d e vad jag tjänar i månaden just nu... å jag måste dessutom betala för en kastraktion.

•4.     Köp henne för fullpris: 14 000 kronor. Då har du även avelsrätt och kan välja om du vill ta en kull valpar själv.

Efersom 7000 redan e för mkt så e 14000 bara å drömma om.. Å jag skulle aldrig avla på Siri! Även om hon e världens mysigaste å bästa hund.


Ingen av dessa valmöjligheter låter bra enligt mig. Vet inte vad jag ska göra... D värsta e att hon skrev att d viktigaste för henne är att hunden har d bra.. Vilket e rent skitsnack.. enligt mig så e d tydligen pengarna som är d viktigaste. För Siri verkar hon ju inte bry sig om alls.. E så trött på detta...







Siri kan inte få d bättre!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0