Ingen rubrik - ORKA

Gårdagen va riktigt bra.. Vi tog en långis på ca 1,5 timme me hundarna å Siri hade på sig sitt fina kylhalsband... D ser ut som om hon har en vikt runt halsen å ska typ träna sin nackmuskler =) vet inte riktigt vad jag tycker om halsbandet än.. vet inte riktigt om d funkar som d ska.. fast Siri blir inte lika varm när hon har d på sig så lite funkar d nog iaf =) Om inte annat så e hon riktigt cool i den.. den e ju kamouflage färgad =) ska lägga upp bilder sen... Irriterande nog kan jag inte ladda upp bilder från min kamera på jobbdatan.. kortet passar inte i denna kortläsare å sladden till kameran har jag typ tappat bort =) så får lägga upp lite bilder när jag kommer hem istället..

Vi åt hur mkt nachos å sånt som helst igår... Alla vart riktigt mätta... å d va så gott... tråkigt bara att d va sista greys avsnittet igår... tråkigare e att d inte ens va en riktigt säsongsavslutning utan bara den svenska... så tråkigt... men men... iofs börjar sommaren nu å man vill ju mest va ute hela tiden =)
D jobbiga me nachokvällar är när man jobbar tidigt dan efter... d blir ofta lite sent å då e man så trött dan efter... Igår va jag duktig å gick å la mig vid 23 fast tjejerna va kvar... Så himla trött är jag inte idag... men jag känner hur trött jag blir av solen... Jag är mkt tröttare på kvällarna nu än vad jag brukar va.. iofs så låg jag å vila på balkongen en timme igår.. d e LYX =)

Funderar på å gå å träna efter jobbet idag igen... tyckte d va riktigt skönt i tisdags så får se.. tog me mig alla grejer ifall jag fortfarande vill efter jobbet =) Kommer få träna själv men d gör nog inget =) Får se hur jag känner efter jobbet å ifall Helena tycker d e ok... Vi har massa hundar som ska me oss hem idag så hon kanske vill att jag ska tga hem dem så hon kan städa.. Idag är d ju som fredag vilket innebär storstädning för helena... Men d verkar bli en riktigt lugn dag... Många hundar går hem vid lunch =) Många jobbar halvdag idag =)

Nu ska jag göra lite frukost å lite nytta här =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0