Hänt idag..

Dagen idag har gått rätt fort.. Helena har haft en trimmning idag vilket innebär att jag går nästan alla promenader.. Jag gick 4 av 6 promenader så dagen har gått fort... men jag har grymt ont i ryggen så har inte direkt njutit av promenaderna.. å imorn har hon trimmning me men då e d ellie's hundar så då kan nog ellie hjälpa mig me en promenad eller så =)

Har pluggat massa nu på kvällen å d går faktiskt framåt... vilket känns skönt.. Men jag känner själv att jag har blivit slöare.. så jag ska verkligen försöka ta tag i d hela nu,... Håller på me inlämningsuppgift 2 nu.,. å där måste man ha ALLA rätt för å bli godkänd.. å jag har 1 fel hela tiden.. så himla störande... men men,... jag löser d nog =)

Har bara en hund kvar så jag får nog snart gå hem =) Siri har vart riktigt pigg idag vilket e jättekul... Hon har känts så himla trött dem senaste dagarna... så d e nog skendräktigheten som spökar så förhoppningsvis e d på väg över nu =) SKÖNT!

Men nu ska jag börja packa mina grejer å börja gå hemmåt =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0