Fullt upp..

Har haft fullt upp i d fina vädret denna långhelg... Vakna i natt av åskan... D dåna i hela huset å fönstrena skaka så den va verkligen inte långt ifrån här... Jag tycker åskan e jätte obehaglig så jag kunde inte somna om på ett bra tag... Siri verkade inte bry sig alls vilket e riktig skönt.. Bara jag som e fegis =) =P

Har vart uppe i Viksjö idag å hämta bilen å köpt blommor... Hann även me å äta glass me mamma =) Vi ska ju till annas föräldrar å fira att Anna nu har blivit klar undersköterska. Ska bli kul.. Äta massa mat å prata me massa folk..
Alla hundarna ska me så d blir kul för dem...

Tar me mig kameran å tar massa fina bilder =)

Ha d bra i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0