fortsättning följer...

Har precis pratat me SKK...  Fick prata me en jättetrevlig tjej som verkligen brydde sig,.. Hon kolla upp allt åt mig men tyvärr så är inte demodex en självklar anledning till att INTE avla.. SKK säger varken ja eller nej till avel på tikar som har demodex utan låter varje uppfödare avgöra d själv. Så jag kan inte göra så mkt.. men jag har kontaktat rasklubben, se vad dem tycker.. Om inte annat så kanske jag kan ge Bibi lite dåligt rykte så kommer hon nog välja att inte avla på siri eftersom ingen kommer vilja köpa valpar av en konstaterat sjuk tik!
Ska även ringa Sanna (siris veterinär) för att få intyg på vad Siri har =)

Fortsättning följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0