Första semesterdagen!

Så va d äntligen semester... jag har haft sån nedräkning så länge så d känns lite skumt att d äntligen e semester =) Men d ska bli så skönt... Ledig i 4 veckor =) =) men man brukar sakna hundarna efter ett tag så d e kul å komma tillbaka till jobbet igen =)

Idag gick vi ner till jobbet för att städa å fixa me d sista så nu är allt klart så d känns skönt! Ska bli kul å se resultatet av all renovering sen... Dem kommer ju även göra om utsidan så d kommer nog se lite annorlunda ut iaf =)
På väg ner till jobbet så träffade vi en griffon som hette Ludvig, D va nog d sötaste jag sett på länge.. Han var bara 4 månader å så himla söt... Har bestämt mig nu att d blir en griffon eller petit brabancon som nästa hund. Jag är helt såld!
Korthåriga på bilden e petit brabancon å sen den andra är griffon =)



Har även hunnit me lite shopping idag.. Fick ju 500 kr av Selma som sommarpresent så då har man ju lite å shoppa för.. D vart ett linne på Gina =) Ska till stan å shoppa imorn me...
Lyckades få fågelskit på mina byxor, självklart från en fågel som äter lila bär så får se om d går bort i tvätten..
Hoppas verkligen d för d e ett av mina favvopar =)
Väntar me spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0