dålig på rubriker =P

Mår mkt bättre idag förutom att jag har grymt ont i halsen, håller nog på å bli sjuk,... hoppas jag klarar mig till helgen iaf... är ju onsdag idag så d e ju bara idag å imorn man ska jobba =) Helena har trimning idag så idag blir d ingen lugn dag =) Men d ska nog inte vara ngn fara....

Ska även försöka börja lite smått på min uppsats idag, får se hur långt jag kommer.. Ska nog ta hem jobbdatan över helgen... Har inte word på min data så jag kan inte skriva mitt arbete nånstans.. så tar nog me mig denna data över helgen iaf =) Va så länge sen jag skrev en uppsats så jag har ingen aning om hur man börjar =) haha.... har inte skrivit ngn uppsats sen gymnasiet vilket e mer än 4 år sen =) men jag ska nog få ihop ngt iaf =)

Är så glad att bokföringen gick så bra igår... d va inga problem eller krångel alls... Inget som jag tyckte va svårt utan jag förstod allt =) Så d känns som en stor lättnad å ska bli kul när jag får ta över helt...

Idag e d ju onsdag vilket brukar innebära tjejkväll men eftersom greys e slut för säsongen så försöker vi nu hitta på annat =) Ellie kunde inte komma idag å Sofie W e på väg till kroatien så d blev bara Sofie J som kommer förbi idag =) Men d blir kul iaf.. Vi ska se fotbollen... Jag har inte sett en enda match än å jag känner att jag borde nog iaf se en innan d e försent.. Så igår va jag å köpte massa chips å så till ikväll.. fotbollen e mest en anledning till å äta onyttigt =)

Men nu ska jag äta lite frukost innan d e dags för alla promenader!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0