Bra dag

Idag känns som en riktigt bra dag.... Har fått mkt gjort idag så nu e jag helt slut =) Men d e så d ska va.. Har ju hela helgen på mig å ta d lugnt... Idag har jag vart riktigt duktigt, har i princip hunnit skriva klart 2 av 3 uppsatser =) Så nu e jag stolt.. d e mest finslip kvar på uppsatserna så nu e jag glad =)

Tog en långis me Siri å Rally vid görväln efter jobbet.. Va hur mysigt som helst. Riktigt skönt å få rensa sina tankar ibland... Vi gick ca 2 timmar å hundarna sprang, busa å bada massa.. Hade hur kul som helst tillsammans å dem e så söta... Kan nog lugnt säga att dem e bästisar =)  Så nu sover både djupt här i soffan... =) Rally älskar verkligen å bada!!
Bilder från idag: 







Va tvungen å gå förbi föräldrarna me å fixa d sista me uppsatserna... Vi har ju work på jobbdatan men vi hade bara prov-grej så den gick ut imorse vilket gjorde att jag inte kunda röra mitt arbete imorse... Jobbigt. så mailade allt till min mail å gick upp till mina föräldrar å fixa d sista.. Å pappa hade köpt kycklingsrulle till middag åt mig... MUMS! å så hade dem massa glass så d fick bli efterrätt =)

Finns helt klart saker som jag önskar va annorlunda... Önskar att jag slappt sakna dig å att jag slapp tänka på dig... Du dyker upp i mina tankar lite överallt... Men jag vet inners inne att d här är bäst... men d e jobbigt iaf...

Imorn e d midsommar vilket kommer firas me Ellie å Anna... Kommer nog bli riktigt trevligt!!

Nu ska jag titta på Murder!

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0