Bra dag trots allt...

Trodde att denna dag skulle va hemskt... Sov riktigt dåligt i natt å har världens mensvärk... Men än så länge har dagen vart riktigt bra.. Har haft lagom mkt hundar å promenader... Vart skönt å promenera när d e lite svalare så att hundarna orkar gå... Märker på hundarna me att dem tycker d e lite roligare....

Vi fick en chokladtårta av Raschmis ägare idag, Som tack för all hjälp å ett förlåt för att dem krånglar så mkt... Har inte märkt av något krångel alls med dem men d va ju snällt iaf... Alltid lika kul när kunderna e nöjda =) å ikväll så kommer tjejerna över som vanligt å då har vi ju ngt å bjuda på =) Helena ska göra rabarberpaj oxå =) Så d blir mycket ätande ikväll.. Vi ska sitta å spela spel å kort ikväll å d ska bli riktigt kul.. Har blivit mkt sånt senaste tiden men d e bara kul =) Dessutom så e ju greys slut för sommarn å skumt nog e jag grymt sugen på nachos =) Haha.... att man aldrig tröttnar..

Å idag hade vi besök av ÅKE... Han kommer hit var 6:e månad å klipper klorna å han e världens sötaste (efter siri =P ) å jag e så kär i Åke... Matte klipper vanligtvits klorna själv men hon vill att vi som e experter ska titta =)
Lägger in lite bilder så kommer ni förstå vad jag menar =)





D e en stor risk att min nästa hund kommer bli en sån här =) E helt kär i Åke å ska ta reda på massa om rasen men om dem e som Åke så blir d nog en sån här kompis till Siri =)

Himla lugn stängning idag... Typ ingen har gått vilket säkert innebär att alla kommer gå samtidigt...
Nu ska jag fortsätta jobba å hoppas på att ingen e sen idag... Än så länge har jag inte fått gå hem före 18.15 denna vecka... Hoppas d blir lite tidigare idag =)

Ha d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0