Anna 23 år!

Idag fyller Anna 23 så GRATTIS!! Ska bli kul å se vad hon tycker om våra presenter men jag tror hon kommer bli glad... Hon är inte hemma på typ hela dan tråkigt nog men får säga grattis ikväll innan man lägger sig =) Jag börjar längta mer å mer tills jag fyller 23... Mest för att slippa tänka på om man ska komma in eller inte.. vi har ju börja gå till ställen som har 23 års gräns å d känns som om jag e den enda som inte e 23 =) haha Jag som alltid känner mig så gammal, kommer ju inte ens in överallt =)

Har riktigt ont i mina fötter å min ena hand idag... Jobbigt... överansträngde mig nog för mkt igår så idag tar jag en paus från pluggandet på jobbet iaf... Får se om jag orkar göra ngt ikväll.. Men d e lika bra å vila handen... Promenader kommer jag få gå iaf... men men =) Sofie kommer förbi en snabbis idag å d blir kul =)

Längtar tills jag får min egna lägenhet... d e evigheters evigheter kvar eftersom kontraktet för vår lägenhet går ut i mars 09.... sen e d 3 månaders uppsägningstid... så vi kommer att flytta i juni... å d e långt dit... förhoppningsvis går d fort..
Kände igår när jag va ensam hemma hur skönt d va =) Finns en massa andra anledningar til att jag vill flytta men inget som jag kommer skriva här..
Tycker d e kul att vissa människor har så mkt åsikter om mig å mina val när dem e 10 ggr värre själva =) Tycker att d e lite komiskt iaf... =)

Nu ska jag lägga mig i soffan å vila mina fötter inför min promenad =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0