Sola - bada - mopsträff

Internet funkar igen härhemma igen.. Skönt!
Har spenderat hela dagen i solen hemma hos Sofie.. Så himla skönt å bara slappa i solen en hel dag, d e riktig lyx å precis sånt man ska göra på semestern! =) SKönt å få prata av sig lite... Sofie va ju dessutom hundvakt åt 2 collies, Rex och Hetsa.. Hetsa och Siri busa massa så Siri e helt slut nu... Vi gick även ner till baset å bada lite me hundarna.. En riktigt mysig dag! Fick t.o.m. färg idag även om jag bränt mig lite men men =) sånt som händer =)

Åt middag hos mamma å pappa =) Alltid skönt me lagad gratis mat :P =) Sen åkte jag å mamma på mopsträff.. Vi tog me oss både Moa och Siri.. Tror moa tyckte d va riktigt kul att få följa me =)

Så nu e Siri helt slut å jag me.. Kommer nog gå å lägga mig tidigt eftersom vi ska till veterinären imorn... Kommer nog åka hemifrån vid kvart i 7... =) Jippi men d ska nog gå bra.. jag kommer va nervös så jag kommmer vakna snabbt.. Så himla skönt att Ellie följer me.. då kommer jag va mkt lugnare...

Nu ska jag fixa d sista inför imorn =)

GOD NATT å önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0