Så trött!

Blir så trött... Denna dag har börjat asdåligt å enligt mig kan d bara bli bättre nu.. Har vart så himla trött dem senaste dagarna men d e nog för att d e första gången på LÄNGE som jag verkligen kan slappna av.. Jag har inget jag måste göra utan jag kan mest ta dagen som den kommer å d e så himla skönt.. Så imorse hade jag tänkt ta sovmorgon, kände att jag va alldelles för trött för att gå upp vid 8 som jag alltid gör.. Men som vanligt går d inte å få sovmorgon i denna lägenhet... Tror helt ärligt att jag kanske har fått sovmorgon typ 1-2 ggr i DENNA lägenhet... Har ju liksom bott här i 2,5 år... Har ju fått sovmorgon om jag sovit borta... Men iaf här går d bara inte...  Imorse blev jag väckt av Helenas (j*vla) mobil... Hon fick ett mess vid typ 8.20 när hon va ute me hunden... D e helt ok om mobilen piper en gång... Men hon har världens mest irriterande inställning, som gör att mobilen piper varannan minut tills man läser meddelandet.. å jag visste ju att Helena va ute på långis.. Låg ett bra tag å bara försökte ignorera men till slut orka jag inte.. Va väl bara å gå upp da.. E så trött!! Om d inte e mobilen så e d Meya man vaknar av... Hon ska alltid busa å springa runt på morrnarna å då helst me leksaker som låter... Å nu när man ätit frukost, vart ute me hunden så har man ju hunnit vakna igen..
De är alla dessa småsaker som gör att jag vill flytta, som gör att jag längtar mer å mer för varje dag!

När jag väl kommer upp å ska ut me Siri så ser jag att våran port e sönderslagen IGEN! Den e ju delvis av glas så d låg glas över hela ingången... Sån tur att man har en liten hund som man kan bära ut =)

Nu har jag precis ätit frukost å hoppas på å bli på bättre humör.. Ska ju på massage idag å d ska bli riktigt skönt...
Nu ska jag ta ut mina aggressioner på disken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0