Planer för dagen

Idag verkar d bli riktigt fint väder så ska nog passa på å sola lite... Vill få lite färg innan tunisien så man har en liten grund... =) Så man inte lyser upp stranden första dagen där =)
Ska även iväg till Willys å ÖB å handla lite nu på morgonen oxå... Hade tänkt åka förbi ICA igår men orkade inte.... Å eftersom det är busstrejk idag så får d bli en promenad... Tar iofs bara 20 minuter å gå dit...

Siri har ju lite vila nu för å inte anstränga sina tassar för mkt så jag får väl ta några promenader själv =)
Ska även till gymmet i eftermiddag å träna lite... Ska bli skönt.. har inte vart där på 2 veckor =) Hade för mkt på jobbet förra veckan =)

Nu har jag lämnat in alla mina uppsatser å uppgifter för min utbildning. Så nu kan jag bara vänta på att dem ska höra av sig! Skönt! Nu kan jag verkligen njuta av min semester =)

Nu ska jag byta om å lite så jag kan visa mig ute =) Haha

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0