Inget internet hemma

Vi hade inget internet hemma igår så idag blir d ett lite längre inlägg =) Kunde ju inte skriva mkt igår =)

Massagen igår va riktigt bra... Känner mig mkt mer avslappnad nu, å jag var så himla trött efter massagen... Känner idag att jag är lite öm i axlar å nacke... Men d va ju där hon tog bort alla knutar så d e klart d känns lite =) Men jag va nöjd me massagen igår.. =) Behövdes verkligen!

Igår kom Ellie förbi å så satt vi å titta lite på film.. D vart Förtrollad och Happy feet... 2 riktigt söta filmer... Men jag älskar ju Happy Feet, musiken i filmen e så underbar!


Lyssna bara på denna låt



Så bra.. Hitta massa klipp på youtube... =) Fastnar så himla lätt =)
Vart rätt sent igår men d va trevligt.. Vi hade massa godis, chips och cola.. =) MYS! =)

Jag å Siri tog en promenad upp till Viksjö idag... Va lite för varmt för Siri så hon e helt slut nu... Eftersom d inte går några bussar så hade vi inget val.. Jag stödjer busstrejken, jag förstår varför dem strejkar å jag tycker dem ska ha bättre arbetsvillkor så jag ska inte klaga... SÅ d tog lite längre tid å gå upp hit idag, fick ta några pauser.... I vanliga fall så träffar man aldrig nån så här tidigt när man är ute å går men nu va d hur mkt folk som helst ute... D e nog mycket för att det inte går några bussar, alla måste ju gå till tåget nu....

Vi ska iaf ta å gå upp till Sofie snart å lägga oss i solen.. =) Ska bli riktigt skönt! Sofie passar 2 hundar också just nu så idag får Siri fullt upp =) SOfie har ju elton oxå men han e gammel gubbe å gör inte så mkt =) Siri e helt slut så vi får se om hon orkar busa =)

Imorn ska vi till veterinären å kolla upp varför hon haltar.. Ska bli skönt å äntligen få ett svar.. Vill även se om agility e nåt å tänka på =) Så imorn går vi upp kl 6 =)

Nu ska vi upp till Sofie!

ha d bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0