Fredag!

Så nu har jag å Siri legat å myst i sängen i några timmar.. =) hon är mkt piggare nu men hon e fortfarande lite slö... dem brukar ju bli så efter sövning =) Ringde även Bibi men hon va inte hemma.. Hon va på väg hem från utställning... Fick prata me hennes dotter så Bibi skulle ringa mig när hon kom hem.. Får se om hon gör d... Tror hon är lika ovillig till å prata me mig som jag e me å prata me henne... men vi får se..

Ska börja göra mig iordning för kvällen nu... duscha å lite så.. Måste ju gå ner till stationen så man måste ju göra sig iordning mkt tidigare =)
Ska bli riktigt kul å äta ikväll.. Har aldrig vart på en spansk/mexikansk restaurang förrut så d blir spännande =)

Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0