.....

Hade det riktigt trevligt med tjejerna igår.... Vi va påen spansk / mexikansk restaurang vid skanstull å maten va riktigt god.. Alla valde samma och d blev kyckling fajitas... Mysig restuarang med bra priser!
Sen tog vi en promenad till medborgarplatsen och köpte björnen å lejonet glass... Deras äppelpaj glass va grymt god! Den rekommenderas också =)
Sen gick vi å fönstershoppa lite längst götgatan innan vi åkte hem. Va en riktigt trevlig kväll å d e alltid kul me tjejsnack =) Har skavsår av dem nya skorna men vill man vara fin får man lida pin =) Vart rätt mkt gå imorn eftersom bussarna inte har kommit igång härute än.. Så vi fick gå hem från stationen.. För mig är d bara en promenad på 20 minuter men Sofie å Ulrika som skulle till Viksjö fick gå i ca 45 minuter... Ibland känner man att man saknar Viksjö men inte igår =)

Kom hem rätt tidigt å satt å spela kort me tjejerna =) Jag vann till och med vilket e rätt ovanligt =) Vart rätt sent å kom inte i säng förräns strax efter 1 =) Så e lite småseg nu även om jag fick sovmorgon =)

Siri är piggare å sig själv igen.. =) Ska ner till apoteket å hämta ut hennes tabletter.. kan va bra å ha hemma om d skulle bli värre.. Försökte få tag på Bibi igår. RIngde henne å lämna ett meddelande men hon verkar ju inte vilja prata me mig alls.. Man kan ju inte tro att hon är 73 iaf när hon håller på som hon gör.. men ska maila henne nu.. får se om hon läser där å sen ringer mig.. känns bättre å ta sånt här över tele än över mail.... Men vi får se...

Nu är d dags å gå till apoteket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0