Så va d måndag igen...

Helgen va bra...
Lördagen spenderade jag i Viksjö tillsammans me Sofie... Vi åt thaimat, kolla film å prata massa... rikitgt trevligt.. =) Vart rätt sent men jag tog bilen hem... Självklart va p-automaten trasig så jag fick ringa... å självklart har inte min mamma någon penna i bilen.. så jag fick springa upp i lägenheten, hämta penna å skriva koden å sätta i fönstret... d mest irriterande e att när jag sätter mig i bilen dagen efter så rullar d ut en penna under förarsätet =)
Söndagen spenderades mkt till å planera butiken.. vi va på ikea å handla massa möbler.. riktigt kul å gå runt på IKEA, planera å shoppa massa...  Spenderade sedan hela kvällen me å bygga möblerna å resultatet blev riktigt bra =)

Måndagen har vart riktigt bra.. rätt lugn dag på jobbet... ännu mer möbler till jobbet som vi montera..
Skulle egentligen ha tränar afroaerobics idag... men jag har fått sprickor i foten igen... =( HATA!! så jag får vänta några dgr innan jag kan studsa runt igen... men d va rätt skönt å ha lägenheten för sig själv =) riktigt lugnt å tyst... =) händer inte så ofta att man får ha den för sig själv =)

Nu e d dags å ta ut Siri igen... =) hon har äntligen slutat löpa å har blivit riktigt pigg nu =) Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0