Mitt första inlägg =)


Så nu har jag skapat en egen blogg,, äntligen =) läser alltid en massa bloggar å har velat haft en egen ett tag men d har bara inte blivit av..

Så va d helg igen... riktigt skönt.. d har verkligen kännts som om denna vecka har gått i slow motion.. inget nytt har direkt hänt... har ätit, sovit, tränat å jobbat som alla andra veckor =)
Hade sett framemot en riktigt lugn helg men som vanligt blir man uppbokad iaf =) iofs skulle jag nog bli tokig om jag skulle sitta hemma 2 dgr i sträck =)
Idag ska jag snart iväg å träna lite dans aerobics, har längtat hela veckan... d e så himla kul =) sen e jag hundvakt åt mina föräldrars hund, så ska va där hela kvällen... men en kompis kommer över så d ska bli trevligt... =) ska hyra nån film, vet bara inte alls vad jag vill se... kommer nog på nåt...
Sen har vi börja utöka i vår butik på jobbet vilket e jättekul.. men mkt jobb. ska iväg å storshoppa på ikea imorn.. IKEA e alltid så himla kul å gå på.. speciellt om man ska köpa massa massa massa.. =) Jag e en shopoholic.. älskar allt som har me shopping å göra =) tyvärr... vilket gör att jag ofta e pank å att min hund har alledeles för mkt saker =) haha..
Nu e d dags å göra sig iordning för träningen..
Sätter in en bild på min hund så förstår ni varför hon e så bortskämd..

Siri min hund =)

Kommentarer
Postat av: baristamorsan

jag har också precis börjat att blogga, inte helt lätt alla gånger.
Ibland är man jätte inspirerad och ibland helt nollställd.
Hundar är kul! Själv har jag en strävhårig tax med mycket stark personlighet!
Lycka till med din blogg!

2008-01-19 @ 10:01:58
URL: http://baristamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0