Kalas =)

Igår hade vi kalas härhemma eftersom Siri fyller år imorn (torsdag)... Mina föräldrar kom över på middag å jag bjöd på fajitas... blev riktigt lyckat å gott =) å Siri blev så glad för sitt paket.. å självklart var mormor Moa här me =)

image10

image9

image11

image12
Siri's present =)
image13

Mormor Moa
image14

image15

Idag skulle jag ha gått till tandläkarn men tiden blev framflyttad 2 veckor så jag å Ellie åkte till djuraffärer istället =) mkt roligare men d hade vart skönt å få tandläkarn överstökad =) men men..
Imorn ska jag å mamma på fotvård.. ska bli kul men jag e ändå nervös... hatar å visa mina fötter för folk, vet inte varför, bara en fobi jag har =) haha d e absolut inge fel på mina fötter men jag har en stor fobi för fötter... men men... kommer få jättefina fötter iaf å d e alltid kul å umgås lite me mamma =)
Siri fyller dessutom 2 imorn så jag ska fixa nåt tårtliknande till henne =) min stora tjej... snart har jag haft henne i 2 år å d känns skumt.. kommer fortfarnade ihåg hur liten hon va å hon e fortfarande min lilla Puppy =)

Nu e d dags å gå lägga sig!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0