Jobb, jobb å ännu mera jobb

Hela tisdagen gick åt jobbet.. jobbade över å fixade i butiken.. d blev riktigt fint =) E så himla kul å fixa i butiken även om d tar mkt tid.... är lite jobbigt å jobba mellan 8.45 - 21.00..
Men fint blir d =)  Å jag e riktigt glad över att man har en så snäll pappa som hjälper till så gärna å som kan d mesta om d mesta.... TACK!!
SÄtter in lite bilder på resultatet =)

428233-3
428233-2


Våran fotovägg =)

428233-4


E jättenöjd me resultatet även om jag å H e lite oense om placering å så... men vi kom överens till slut =)
Nu längtar jag bara tills vi kan börja ställa in varor å fylla alla hyllor.. Å tills vi kan starta trimmet.. vil tjäna mer pengar så att jag kan ta ut mer i lön.. börjar känna att jag skulle vilja flytta till ngt eget men d kommer jag aldrig ha råd me med den lönen jag har nu.. får helt enkelt ta å gifta mig rikt!! =)

Onsdag
Idag har d inte hänt så mkt.. mår mkt bättre idag än vad jag gjorde igår men e riktigt trött... men men.. vill verkligen bli frisk nu... vill börja träna igen.. men men.. d får ta den tid d tar =)
Tog me mig kameran til jobbet för å ta massa kort men självklart glömde jag minneskortet.... så jag kunde bara ta ett få antal bilder... typiskt..
428233-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0