Helgen

Så va ännu en helg över, helgerna går alltid så fort.. Men d va en riktigt bra helg =)

Lördag

Tränade som vanligt men jag kände att jag va för sjuk för å träna egentligen.. men d e så svårt å stanna hemma från dans aerobicsen =) d e så himla kul =)
Sen efter d träningpasset tog jag en promenad upp till Viksjö (mina föräldrar) me hundarna... Skulle hämta bilen så jag å A kunde åka å shoppa lite.. d vart lite shopping iaf.. hitta en baddräkt å hårfärg.. hade tänkt köpa lite kläder me men som vanligt när man har pengar så hittar man inget =) men men..

Söndag
Jag å Siri åkte ut på mopsträff i Bro. Riktigt trevligt å mysig promenad.. alltid lika kul å träffa massa mopsar. Ena hanen va lite väl på Siri så hon blev riktigt irriterad men hon va bra trött när hon kom hem iaf  =)
Sen åkte jag å storhandla. Ska ha middag här för mina föräldrar på tisdag, siri fyller 2 så då bjöd hit dem på middag =) ska bli riktigt trevligt.. ska göra fajitas.. hoppas att d blir gott å lyckat =)image6

Måndag
Rätt lugn dag på jobbet även om d vart mkt hundar.. =)
Tränade efter jobbet å e helt slut nu.. men d ska ju kännas =) har även städat lägenhetn lite...ska städa mer imorn.. måste ju va fint inför fin besöket imorn =) självklart glömde jag massa saker när jag handla i söndags så måste handla igen imorn.. men så e d alltid..
Nu e d dags för en dusch å lite slappa framför tvn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0