Uppdatering

Det var ett tag sen jag skrev så d krävs väl en uppdatering =) Inte så mkt nytt har hänt, är nästan aldrig hemma.... tränar mkt å jobbar =) 
Igår hade vi nachokväll här =) Äntligen har Greys börjat igen å d innebär nachokväll =) riktigt gott å trevligt... i början va vi bara 4 som träffades varje onsdag å käka nachos men nu har vi blivit 2 till + en hund =)
image18

image17

image19
image20
image21

Idag är det ju alla hjärtans dag =) Fick en chokladask på jobbet av en dagishund
riktigt snäll å gott =) Väntar på ett mess/mail från en viss person
men han är 6 timmar efter så han har ju några timmar på sig =)
Siri har fått massa gos å pussar idag =) men jag tror inte hon märker så stor skillnad =)
Vi har börja träna massa inför Lilla sthlm nu, Siri är jätteduktig =)
Ska bli riktigt kul å börja ställa ut henne igen men jag är
riktigt riktigt nervös men d kommer gå bra
Ska bara hitta nån som kan följa me å va mitt stöd =)

Ikväll flyttar Elton in här medans Sofie åker till malaysia imorn
Är lite avis på att hon ska va i malaysia men samtidigt kommer d bli kul å passa Elton =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, nachos!

2008-02-14 @ 19:17:57
URL: http://dearjamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0