Sista kvällen

Ikväll är d sista kvällen i Viksjö. Imorn kommer mina föräldrar hem igen =) så jag å Siri flyttar hem till lägenheten å vårt liv igen... Har vart en riktigt skönt å bra vecka å bo här. Har verkligen kännts som semester.. Känner mig verkligen utvilad å är redo å ta tag me nya krafter nu =) att komma bort en vecka va precis vad jag behövde.. trivs jättebra me allt men ibland blir d bara för mkt å då e d skönt å få va själv lite =)
Denna vecka har gått riktigt fort.. Har jobbat å tränat som vanligt..
Träffat Sofie vilket alltid e lika trevligt =) Vi tog en promenad me hundarna i tisdags å sen spendera vi kvällen me å kolla i gamla skolkataloger å titta på folk på facebook =) riktigt kul å se va folk gör nu å samtidigt minnas alla hur dem va när alla va små =) riktigt trevlig kväll..
Siri verkar trivas riktigt bra här me.. Hon å Moa är så söta tillsammans.. Dem ligger alltid å sover tillsammans å myser =) sötisar
image16

Nu ska vi lägga oss i sängen å mysa å titta på film =)
Trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0