Så va d söndag igen..

Helgen har vart riktigt bra.... sovit massa men samtidigt vart igång typ hela tiden...
I fredags var vi hemma hos Sofie å spela nintendo wii... d va hur kul som helst =) VILL HA!!! har t.o.m träningsvärk i armarna haha =) men d va riktigt kul. Sofie filma mig å helena å d blev riktigt roliga filmer.. vi va helt inne i spelet =)
Sen i går va jag å träna som alltid på lördagsmornarna å sen åkte jag å helena å shoppa i Kista.. Vart 2 linnen å en riktigt god middag.. va länge sen jag å helena umgicks så... Vi träffas ju så mkt på jobbet så d blir lite mkt om man ska umgås privat me... Sen va vi hemma å gjorde milkshake å såg på melodifestivalen =) riktigt gott även om melodifestivalen bara blir dåligare å dåligare... men glad vart jag när carola inte gick vidare =) riktigt skönt å se hennes min haha =)
Idag är d städdag.. USCH.. orkar inte... men nån gång måste man städa.. idag e den enda dagen på mer än 2 veckor som jag är hemma.. så d gälller å passa på =)
Moa sov här i natt me så mamma kommer å hämtar henne snart..
Ska väl ta å börja städa antar jag =)
Hoppas alla har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0