ingen rubrik =)

I söndags tog vi en långis me hundara runt Säbysjön vilket tar ca 4 timmar.. tyvärr va Chivas fortfarande lite hostig så han fick stanna hemma, vilket han nog tyckte va riktit skönt. Han fick ju hela lägenheten för sig själv å så fick han sova i lugn å ro. Vi va rätt trötta när vi kom hem så vi gick å såg Juno på bio. En riktigt bra film som jag verkligen kan rekommendera =)

Jobbar tidigt denna vecka, vilket gör att jag e mkt tröttare på kvällarna. Men d e riktigt skönt å sluta vid 16, känns som om man hinner me så mkt mer efter jobbet =)
I måndags tog jag en fika me Max inne i stan. Vi har inte träffats sen nyår så vi hade riktigt mkt å prata om =) d va jättetrevligt å skönt å få prata av sig lite.. Är inte i stan speciellt ofta längre vilket märks, hittar ingenstans. Leta efter Gallerix hur länge som helst men men hitta till slut =) Håller på å planerar en kompis födelsedag =)

Sen igår gick jag för å träna. Gick ner i regnet å såg framemot å träna. MEN tydligen e alla gruppträningar inställda denna vecka för att d e sportlov!! riktigt skumt enligt mig eftersom d e flest vuxna som tränar, å vi har ju inte sportlov. Men träningen på lördag e iaf inte inställd så då ska d tränas =)

Tog ett snack me Helena igår om allt som har vart senaste tiden å allt känns så mkt bättre nu =) Vi har diskuterat hur vi ska utveckla alt på jobbet. Jag ska snart gå min ekonomikurs å imorn ska vi köpa data som jag kan använda när jag pluggar =) Känns riktigt bra nu, sov som en stock igår. Ni som känner mig vet att jag sover inte om jag har nåt å fundera över elle som jag vill diskutera me nån =)

Idag e d ju onsdag vilket innebär Nachokväll me Greys. Ellie e på väg över å jag ska strax ut me hundarna. =)
Siri har blivit skendräktig så jag försöker aktivera henne mer så nu e hon riktigt trött =)

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0